Friday, January 1, 2010

Ucapan

Aqilah ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru buat kamu yang tengah baca blog ni. (terasa macam beri ucapan raya pulak )



T_____________T



Terima kasih korang yang sudi membaca dan beri komen !




Tertipu


Ni cerita petang semalam. Ibu telifon aku dari pejabat, tanya “kau nak potong rambut tak petang ni?”


“potong rambut? Esok-esok la ea.” Aku malas nak potong. (kompang wimax berkumandangan di otak)


Ibu diam. Tiba-tiba ibu cakap lagi “kau nak beli kasut baru tak?”


“kasut?! Nak-nak”


“ha, petang ni, siap-siap la”


“ok !”



Aku tunggu, ibu amek dan ibu terus je ke kedai gunting rambut. Ibu pancing aku dengan KASUT BARU. Aku tertipu huh !

post signature

46 comments:

  1. uish...nape xnak p0t0ng..n np ibu beria2 s0h p0t0ng

    ReplyDelete
  2. sebab senang, nak naik sem...:)

    ReplyDelete
  3. haha...kne cekup ngn mak!
    aduii...aku leh bygkn..

    ReplyDelete
  4. slmt tahun baru!

    brgaya dgn rmbut baru!

    ReplyDelete
  5. senang tertipu la ko ni..
    ahahaha

    ReplyDelete
  6. bergaya dgn rmbut barula nmpknyer..

    ReplyDelete
  7. hahah..dah besar pun kena trick ngn ibu gak ke..hahaha

    salam tahun baru buat qilah..

    ReplyDelete
  8. happy new year sis..all the best!!
    pandai trick mama sis..hehehe:)

    ReplyDelete
  9. hehhehhe...cian btol..hahha..xpa...ok gak cara ibu tu..ngeh3

    ReplyDelete
  10. hahahahhaha.....tipah tertipu bang!!!!

    ReplyDelete
  11. licik pnye ibu,, hee..
    hepi new year!!

    ReplyDelete
  12. GhOsToNe...:P selamat tahun baru !

    ReplyDelete
  13. [z@ck] ...aah la...azam baru, tak nak kene tipu lagi...

    ReplyDelete
  14. sueanne...uhu, azam baru, tak nak kena tipu...even ibu...:P

    ReplyDelete
  15. HonEyBuNNy ...care paling berkesan. anak dia materialistik...

    ReplyDelete
  16. hehe, pandai btl...selamat tahun baru ye???

    ReplyDelete
  17. huhuhu...senang sgt Aqilah kene tipu...ehehee...boleh buat lagi nie..keke

    ReplyDelete
  18. ♥chentatiku♥...:) hee tq !

    ReplyDelete
  19. Are'Ja_(",) ...heee tu la..aish

    ReplyDelete
  20. tu zaman budak la tu kena..hehehe

    ReplyDelete
  21. hehe tipah tertipu..eh cilap.. cik aqilah..pandai ibu kamuk erk..hehe..

    **aqilah nah tanye leh.. citer itazura na kiss besh ke??

    ReplyDelete
  22. oke lah tu
    thn baru,
    rambut baru,
    azam baru^_^

    ReplyDelete
  23. haha..
    sedih2 kene pancing camtu jer..
    hehe..
    happy 2010!

    ReplyDelete
  24. SasHa Lee...best2...cite anime...qila suka ...:)

    ReplyDelete
  25. Zulhilmi ...tq...happy 2010 juge !

    ReplyDelete
  26. MUZAKKIR.jangan lupa belikan novel yer...untuk sesi memujuk...merajuk.hahaha

    ReplyDelete
  27. mak ai, tak sabo nak tgk rambut ko tuh
    hahahaha

    ReplyDelete
  28. happy new year jugak! ahah. lambat pulak nak ckp. sorry.

    ReplyDelete