Monday, January 11, 2010

Selamat Hari Lahir

2 hari di rumah memang sangat best. Sabtu, ahad. Bergelak sakan dengan ibu, bergosip dengan mak tok. Sungguh happening. Aku suka keadaan macam tuh.


Tidak kisah walau dia tiada. Aku tahu, hari aku balik adalah hari jadi dia. Walau dia tdak pernah sekali tanya kabar aku, apatah lagi nak ingat hari lahir aku. Aku tidak penting gamaknya bagi dia. Hell. Aku dah biasa.


2 insan tuh, dah cukup untuk buat aku gembira dan bahagia.


Kerana kau aku lahir di dunia. Aku tetap ucapkan, SELAMAT HARI LAHIR abah. Walau kau selalu ter confuse, sebab anak baru kau panggil kau ayah, aku panggil abah dan kau ingat aku panggil kau ayah. Aku tak kesah.


Aku gembira, bila lihat kau gembira.

post signature

24 comments:

  1. ada beza ke ayah ngn abah? hehe..
    epi besday ur dad! :)

    ReplyDelete
  2. salam..

    hani pon nk wish gak..
    hepi byfday..
    abah, ayah, papa, dady n etc..
    dowg ttp hani sayang..
    hehheheh

    ReplyDelete
  3. Happy birthday, abah!

    eh,,eh,,

    pakcik..

    hahahahaha

    moga panjang umur, murah rezeki;)

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir ayah aqillah

    ReplyDelete
  5. slmt hari jadi pakcik...

    ank pakcik nie kelakar lah :p

    ReplyDelete
  6. atleat u still kn c his face...
    epi bday uncle ;)

    www.khaizarien.com

    ReplyDelete
  7. xpe....biar la die xingt pon kat ko..tapi ko sebagai ank ingat kat die...die tetap abah ko....

    btw...hepy besday pakcik fadzil!!!!
    betul ke nama abah ko gitu????

    ReplyDelete
  8. FaizalSulaiman...hahaha tersasul ea..

    ReplyDelete
  9. shah...haha, tak payah paham :)

    ReplyDelete