Monday, January 18, 2010

Aktiviti Bersama : Part 1

Seperti yang aku cakap, aku akan bercuti dan inilah "sikit" gambarnya. Letak banyak-banyak kang muntah, ade aje muka aku setiap gamba. Gila mencapap !


Activiti rumah setiap sem. Setiap sem memang akan ada satu activiti bersama, dan kali ni, kami decide nak ke Genting.


Mari lihat ni, ada cerita di sebalik setiap gambar ni....


1.
aku di belah kiri, di ikuti ijan, mek su dan tia


Ni di hotel Florida, belakang kl central. Tido kat sana satu malam, sebab rancang besok baru gerak. Macam biasa, bila nampak cermin, mula la, "amek gambar !" Cermin pun jadi. Ada banyak gamba kami snap, tapi aku suka yang ni. Mungkin aku nampak comel. HAHAHAHA


Ni perkara betul. Kawan aku mek su, dengar jiran bilik ku tengah buat s*x. Pintu bilik hotel ni memang tak kalis bunyi pun. Dengar uhh ahh, katil bunyi-bunyi. Ish ish.




2.
Ni la Ijan. Kawan sekatil aku. Kami makan mini donut. Giler comel donut dia. Kalau la aku dah kenyang masa ni, dah lama aku simpan, awet buat kenangan. Tapi, aku lapar, jadi bedal sampai habis, tak sampai 10 minit. HAHAHA


Ok...mari ke gambar seterusnya....



3.


Gambar ni lepas aku naik benda dekat gambar yang bawah ni. Ni diambil oleh Tia. Aku malas nak susun.


Jap, aku jumpa pasangan lelaki hensem dengan mak nyah. Aku jeles, lelaki tuh serius hensem !


ok- ok...next gambar...ada lagi 4 gambar je lagi ni...


.......bersambung
post signature

18 comments:

  1. hensem ngan bapuk???means gay la ek...

    ReplyDelete
  2. oh pendengaran kawan kamu ( mek su ) memang tajam. hehe ~

    eh jap2 pendengaran tajam ke? ( entah, aku tanya aku jawab )

    hoho ~

    ReplyDelete
  3. hahahahhaha
    ~0~ >> adik beradik kot. x baik!
    hahahahha.

    phewwwww

    ReplyDelete
  4. aku namp budak seksi la dlm gbr tu

    ReplyDelete
  5. wahh..psgn sjenis yg songsang..ishh..bhya tu..

    ReplyDelete
  6. lelaki hensem ngn mak nyah?..adehhhh...

    ReplyDelete
  7. haha
    meransangkan ler jiran bilik korang

    ReplyDelete
  8. lelaki hensem mcm anuar zain?

    apakah?

    ReplyDelete
  9. uhuhu.....bestnye gi genting!!!!!

    ReplyDelete
  10. huhuhu... kim salam yg seksi tu.. apa ke namanye?.. mek su?... huhuhuhu

    memang tak manahan pakcik nih..gatai la..huhuhuh

    ReplyDelete
  11. jiran sblh ngh wt projek pon leh dgr ke..iskh2...

    ReplyDelete
  12. jiran sblh ngh wt projek pon leh dgr ke..iskh2...

    ReplyDelete
  13. haha..mentahkedarah dgn lajunyer..(btol ke eja tu? biar la..)

    ReplyDelete
  14. sukanya g jejalan....nak itot gk...ihihi

    ReplyDelete
  15. pergh. macam xslamat je dekat hotel kat kl ni. ahaha.

    mungkin lelaki hensem tu bukan 100% lelaki. hehe.

    ReplyDelete