Monday, March 1, 2010

Berkabung

Akibat kehilangan dia. Aku macam  berkabung seorang diri. Sedih, 3 tahun bersama. Akhirnya...


Bila hampir seminggu berlalu, perasaan makin pulih. Cuba mencari penganti. Bak kata pepatah  " patah bertumbuh hilang berganti "  aku nak cari la ni. Ingat senang ker ?

Syukur.

Aku jumpa. Walau bukan sama, seiras pun jadi. Kan kan kan kan. Boleh la dari tak de .

Kau tetap sporty, digital pulak tuh. Tapi maaf, hati aku tetap ada pada yang lama.

Ohhh

Casio Merah !



Kata ibu..


" Kau ni, bila kerja, ada je barang hilang."

" Cermin mata la, sekarang jam pulak. Aish cuai. " 

" Tak sengaja.."

" Ala, tak pela, lagipun jam kau tu pun dah buruk, nanti balik this week, beli yang baru."

" Thanks bu ! ", Aku release. Ibu faham, yang anak dia memang CUAI. 


Aku cuai ! ibu juga tahu yang aku sedaya upaya untuk tak cuai. Ibu  - ibu memahami perasaan anak- anak bukan :) 


post signature

32 comments:

  1. ingtkan bf..
    upenye jam..
    heheh..
    suspen je :P

    ReplyDelete
  2. Ingatkan de sesape meninggal la tadi...jam ilang rupanya...
    Sungguh menjadi suspen anda...

    ReplyDelete
  3. dgn aku pn tertipu siutt.....cis...hahahaha....cuba organize sket idup tu....baru kurang sket kecuaian....

    ReplyDelete
  4. ish3. x blh bg pegang barang ko neh
    haha

    ReplyDelete
  5. ~ نورحياتي ~..yea jam kesayangan.

    ReplyDelete
  6. sickchild ...hahhaa kalau ditingalkan bf, aku mencarut lebih nanti

    ReplyDelete
  7. PrincessKawaii ...oh!!! casio merah !!

    ReplyDelete
  8. Iqbal ...eh, ingatkan iqbal mane tadi..:)

    ReplyDelete
  9. n0n0n ...aku pakai nasihat kau. thanks!

    ReplyDelete
  10. Moon BlooDy Spell..hanya jam.

    ReplyDelete
  11. Ah Fatt ..hhahaha aku cuba sedaya upaya untuk tak cuai

    ReplyDelete
  12. jgn cedey yew qilah..
    t dapat y baru..
    biarlah tggal kenangan..

    ReplyDelete
  13. dah 4tahun tak pernah pakai jam tangan.ahaha.x selesa la

    ReplyDelete
  14. jgn nanti da kawen tetinggal laki udah...hehehehhe

    ReplyDelete
  15. >>___<<

    ingatkan kehilangan mende!
    berkaboong bagai ...
    tul kata 0, jgn ttgal laki dah lerr

    ReplyDelete
  16. hahah same r cam aku
    aku asal beli tepon abru mesti ilang
    ishh membazir sajork

    ReplyDelete
  17. kecian, jam yg hilang rupanyer... hahaha seperti tipah tertipu pulak.

    ReplyDelete
  18. yeah.. patah tumbuh hilang berganti. ape2 pun dapat jugak yang lebih baru. hehe.. pasni jaga elok2 k.

    ReplyDelete
  19. little black dress...iye la, tiba2 teringat lagu tingal kenangan

    ReplyDelete
  20. ~0~...laki tertinggal? cerai

    ReplyDelete
  21. Frodo Baggins .hanya aku sorang memahami bertapa sentimentalnye jam itu. heee

    ReplyDelete
  22. ShaFril..tipahtertiputertiputipuketipah

    ReplyDelete
  23. syaf...lagi dasat ni...hp tuh, kalau aku yang jumpa

    ReplyDelete
  24. sweet_teddy:)..ramainyer cakap tipah tertipu, peah tertipu tak de? ehehehe

    ReplyDelete
  25. n a r d indie winkie ..yeah ! akan berusaha ! :)

    ReplyDelete