Sunday, March 28, 2010

Boring

Aku tak dapat fungsi abang, adik, kakak angkat. Untuk apa ?






Boring.
post signature

10 comments:

  1. ada adik dan kakak angkat tp xlyn pun.. memula jerr.. kt umah ada kakak kandung.. lg best..

    ReplyDelete
  2. sebenarnya akan terdetik hati seseorang untuk memiliki abang/kakak @ adik,
    sebab kat dunia ni tuhan tak cipta kita untuk keseorangan.

    aku ada adik, ramai..
    dulu masa kecik aku rasa dorg ni menyampah gila nak mati.

    tapi bila dah besar,
    aku rasa,
    dorg segalanya.
    walaupun perangai cam haprak.

    ReplyDelete
  3. mmg takde fungsi. owh aku syg abg dan adik kandungku..

    ReplyDelete
  4. dulu time skolah rndah selalu la main adik abg angkat ni..
    skang dah matang..
    x perlu dah kot benda2 ni..

    hahahaha

    ReplyDelete
  5. er, no komen. abang sorang tu pon tak terjage T__T

    ReplyDelete
  6. qila.
    meh amek award kat blog i.
    tengs~
    :)

    ReplyDelete