Friday, July 16, 2010

Lagu Kegemaran Baru

Aku dah ada lagu kegemaran baru. Hoyeeh, setelah sekian lama selepas lagu Aizat, Pergi. Aku jarang suka lagu lain dah. Walaupun Do it, Duit - Joe Flizzow pernah 2 minggu bertahta di hati tapi tak sama dengan penangan dengan lagu ni.

Suka lagu tuh tak bermaksud aku suka lirik. Tak juga bermakna aku suka lenggok lagu tuh. Taktak. Aku jarang menilai lagu dengan tu. Aku suka lagu tu bila sekali aku dengar dia akan termasuk dalam jiwa. Lagu tu macam tersentuh jiwa aku. Ceh HAHA lebih kurangla dan bulu naik. 

Bila aku dah suka maksudnya aku akan dengar hari-hari. Tak mengira waktu, pagi siang malam..bersediala Ijan (sebilik). Kau bakal dengar lagu ni berulang kali sampai kau muak.

Lagu ni dah lama sebenarnya, tahun lepas? Agak la. Disebabkan aku suka cerita ILUSI tv3 6.30ptg tu, aku jadi suka sukaaa dengan lagu ni. 

Dah la malas cakap banyak. Dengar je la.

Lagu..

Cinta Terakhir - Aiman



Ps: Aku semakin sibuk. Ada projek 40% yang perlu dibuat, datang ea nanti orang Melaka, sokong kami ..:)
post signature

8 comments:

  1. hohohohoho... sy pernah bg lagu ni pada seorg gadis fesbuk sbgai lagu mengorat... huhuhuhu

    citenye kat link nie
    http://freewebcomic.com/2010/04/cinta_terakhir_award_ilham_liyana_aiman/

    ReplyDelete
  2. ooo...aku suka jugak lagu ni.kalau tak silap aku..ni lagu saduran..cuba lah kau buat research

    ReplyDelete
  3. best ek lagu ni...ni kene dengar ni....projek ape kat melaka..sy nak balik melaka esok ni...

    ReplyDelete
  4. 0k da x tau nk k0men ape..ha3

    ReplyDelete
  5. dua tiga kucing brlari..0k mri kite dgr lgu kgmeran dia smbil menari2...ha3

    ReplyDelete
  6. lagu pe ni.,?
    agak mengantok bile mendengar nyer.,
    wehkehkehkehkeh...
    :P

    ReplyDelete
  7. wah,suke tengok ILUSI ye...
    kite pun suke gak...

    ReplyDelete