Sunday, April 11, 2010

Pepai Norizan !

Tiba-tiba terasa nak buat entri khas buat Norizan. Dia kata dia tak pernah makan jemput-jemput udang pepai.


“Jan ! aku makan hari ni, tapi aku kecewa, boleh makan satu je, ces “


Nah tengok ni jan, rupa jemput-jemput udang pepai. 100%  pepai + bawang  + daun kunyit. Kau patut cuba, sedaaaaaaaapp.


SAYA SUKA JEMPUT-JEMPUT UDANG PEPAI.


Padahal, asal nama seafood, aku lantak je. Kaki seafood! But please, jangan bagi sipot sedut kat aku. Hingus.


SAYA TAK SUKA SIPOT SEDUT.




Ps : Akan merindui rumah lagi.


post signature

12 comments:

  1. org utara panggil jemput2 = cucoq..

    ReplyDelete
  2. cucoq udang?
    nmpk cm ayam goren tepun

    ReplyDelete
  3. sekali baca jemput jemput udan petai . rupanya udang pepai huu

    ReplyDelete
  4. jemput-jemput...seafood kena kawal bila usia dah nak masuk umur padang masyhar nanti...bahaya jugak lebih2

    ReplyDelete
  5. Fakhrur Razi...maaf kualiti gambar yang mengecewakan.

    ReplyDelete
  6. Syida Shukor...ku salah tulis ker?

    ReplyDelete
  7. Firol...yela...seafood sekarang merbahaye.

    ReplyDelete