Tuesday, December 29, 2009

sign ketagihan

Setelah setahun aku mengenal pasti apakah sign yang membuat aku addicted dekat air, akhirnya hari ni aku temui apa dia !


Yeehaaa


Susah nak tau bila aku akan mula gian. Bukan sebab aku hisap dadah morpin tu. Gian nak minum air tu selalu. Aku tau, bila aku nak, aku minum. Aku sibuk mencari sign..tanda-tanda bahawa aku ketagihan ! bukan senang, seperti mimpi bila aku dapat tau sign dia. Hahahaha


sejibon macam ni


Semalam, aku sedikit teruja menggunakan mesin 3 in 1 nescafe untuk buat air milo. Err, menu major memang air nescafe . Ada 4 jenis nes kau boeh pilih. Dan butang bawah sekali tak de kene mengena dengan nescafe, ada milo dengan the tarik.



Ok memang cool mesin ni, kalau ada kat rumah satu, aku memang suka. Tak payahlah nak masak air susah buat air. Semua dihujung jari. Hanya tekan dan minum. Best kan.



Tiba-tiba jari aku ni tertekan milo, butang second last. Milo pun keluar. Sekali aku sip, perhh sama macam dalam kotak arr. Keterujaan aku dah bermula. Habis secawan, aku tekan lagi, habis lagi ku tekan lagi, tekan dan tekan sampai 10 cawan ! sangat pelik bila aku terlebih hormone excited ni.



Habis 10 cawan. Terus berlari ke toilet.

aku lukis. jangan percaya.


Lepas tu, aku duduk depan laptop. Dan kepala aku start pusing. Yeah, kepala pening, macam nak pecah + mata mengantuk . Adakah milo yang aku minum tadi ada campuran ubat tido ? hanya mesin tu yang tau. Huh !



Aku tertido.



Bila aku terbangun, kepala dah baik. Dan aku mula nampak milo dimana-mana. Sehingga ibu tanya,

“pilih la kau nak air 3in1 apa nak bawak kat sana”

“milo sampai 3 ? biar betul kau ni, amekla air lain”




Nampak ? aku dah ketagihan milo.



Sebelum ni aku ketagih nescafe 3in1 mild yang kaler kuning tu. First aku minum memang pening, then aku tido. Aku bangun je aku terus ketagih. Setiap hari lebih dari 5 uncang(macam pelik pulak) tu aku buat.



Jadi sign nyer, pening kepala lepas minum sesuatu air tu = ketagihan.








Ps : Aku sedang merepek.

Ps : Semalam juga ada orang suruh aku
delete semua gamba aku dalam facebook ?! Dia cakap, gamba aku boleh buat maksiat dekat orang lain. huh

post signature

20 comments:

  1. kite..tea addict..pagi, tengahari, petang..tea..tea..tea..ehehe

    ReplyDelete
  2. hehehe..naseb baek bukan addict nescafe tu.
    'minum milo anda jadi sihat dan kuat'
    *Sambil nyanyi dengan riang untuk qilah (^__^)

    ReplyDelete
  3. bahaya ko nie...hahahha

    seb baik ko x addict pd kacik patimah..

    ReplyDelete
  4. milooo.....
    haha...senang ar nk bodek ko ek.
    sogok ngn secawan milo je...
    hahahhaa..

    ReplyDelete
  5. huhuhu..mane dpt mesin tu?????hurm...
    aku pernah ketagih teh 3 in 1 yg susu punye...paling sedap boh punye tapi mahai....
    huhuhuhu.....

    ReplyDelete
  6. ishh!bahaye nie..jgn wat selalu tau..lagi2 yg 3in1..nnti susah nk bhnti da..ehe..amal kan idup yg sihat..haha..poyo je niesz ni kan..

    ReplyDelete
  7. ko buat aku terliur..
    aduhai...

    clicked ur nuffnang..
    jgn luper klik kiter nyer..

    ReplyDelete
  8. nescafe 3in1 kaler merah, terbaik! :D

    ReplyDelete
  9. sueanne...tea kosong without gula baik untuk kesihatan. :)

    ReplyDelete
  10. ♥chentatiku♥...dah addic da..last sem...:)

    ReplyDelete
  11. Nuyui..bukan secawan, kene lebih dari satu..hahaha

    ReplyDelete
  12. Lala..kat opis mak aku..:) haaa, aku pernha minum...

    ReplyDelete