Thursday, December 24, 2009

Milo tercemar

Air milo dah siap dibuat. Yummy ! tak sabar nak minum. Nak letak ais, tapi macam malas pulak nak bukak peti sejuk amek ais.


Panas pun panas la.


Entah kenapa tangan terasa ringan nak masak air (kattle) lagi sekali. Before tuh, kena la basuh dulu. Air yang tadi hanya aku panaskan je. Sebab aku rasa macam berat lagi kattle ni, jadi aku just tekan tunggu gelegak pastu buat air milo.


Aku suka milo, tapi milo buat aku mengantuk.


Aku bukak penutup kattle tadi. Flash ~~~ aku nampak benda terapung ?!


Aku rabun. Kalau aku basuh pinggan, aku jarang pakai cermin mata. Jadi, aku nampak samar-samar.


Aku rasa aku tau ni apa. Tapi tak mungkin, dalam hati kata. Aku cuba kuit-kuit pakai tangan.


Ok lembek !


Aku rapatkan muka untuk tengok….


Dan


Errrr




CICAK MATI !! terapung ok !

ingat comel la buat pose macam ni


Aku tak berselera nak minum air milo tadi. Aku terus buang.


Macam mana cicak boleh masuk aku pun tak tahu la. Geli la. Nasib aku bukak spec, nampak ala-ala gambar goyang. Tak berapa clear. Kalau clear?! Errr






Ps: best juga pakai cermin mata ni rupanya.

post signature

53 comments:

  1. eee..ak dh terbayang weh.
    hahaha...

    geli-geleman ak..

    ak penah jadi cmtu sekali..
    time tu nk hidang tetamu.
    seb bek sempat tengok. kalau x, ada gak tetamu yg lari kang.. haha

    ReplyDelete
  2. warghhhh......
    mujur ko tak minum.
    kalu tak jadikla kau..cicakman versi perempuan.hahaha

    go go cicakgirl..go go

    selamatkan bumi dari prof klon!!!hehehe

    ReplyDelete
  3. e....nasib baik xminum lagi air tu..ade hikmah kan time rs nk masak air lg tu..ee...geli nyer...

    ReplyDelete
  4. qilah...
    mujur kamu tak buat minum.kalau tak air milo perasa cicak.chomel dan geli jugak bunyinya~

    berhati2 di dapur~

    ReplyDelete
  5. eeeuuwww. baru ngidam nak minum milo bahahaaha

    ReplyDelete
  6. yay....terkesima kejap..
    TIDAKKKKKKKKKKK....
    nasib terselamat...

    ReplyDelete
  7. damn....xjadi aku nak bancuh milo...

    ReplyDelete
  8. boeh kena cirit birit kalu minum

    ReplyDelete
  9. iiyyyuuuuhhh...hahahahah....nasib baik ko pasan...kalo ko xpasan...jd cicakwoman ko nnt...uhuhuhuhu

    ReplyDelete
  10. adoyai, naseb baik ko check

    mmg gle gler cicak nie

    ReplyDelete
  11. hehhehhe lain kali baca bismillah, mana taw berkat bismillah jadi macam cerita santau, kalau ada apa2 yang membahyakan cawan tu pecah ... hehe =D

    ReplyDelete
  12. adoi . naseb baek lah tak minum . kalau minum ? huuu . macam mana lah dia masuk dalam kettle tu ?

    ReplyDelete
  13. adusss.....nasib baik tgk kn..gelii..uwawawwa

    ReplyDelete
  14. geliiiiiiiiiiiiiiiiiii..

    da naek da bulu r0ma ni..

    ReplyDelete
  15. geliiiiiiiiiiiiiiiiiii..

    da naek da bulu r0ma ni..

    ReplyDelete
  16. agknye cicak tu nk tumpang rehat je kot...nk mndi air panass.....da mati terebus...kecian...

    ReplyDelete
  17. uit eden udoh terbayang woo..geli geleman keh..

    ReplyDelete
  18. transform menjadi cicak bile terminum cicak... huhuhu :p

    ReplyDelete
  19. hak2...nasib tak jd cicakgirl...hehee

    ReplyDelete
  20. aku penah tgk owang mkn cicak bersama pisang.
    just masuhkn dlm pisang then terus telan..
    kate nye nk buat obat...

    peace!!!!!!!!!!!!
    pestime here
    www.webmalaysia.org

    ReplyDelete
  21. aku penah tgk owang mkn cicak bersama pisang.
    just masuhkn dlm pisang then terus telan..
    kate nye nk buat obat...

    peace!!!!!!!!!!!!
    pestime here
    www.webmalaysia.org

    ReplyDelete
  22. pasal ko x minum jer
    cicak tu dah mandi bersih
    wakaka

    ReplyDelete
  23. eeeeeeeeeeeeee...................

    tak terungkap dgn kata2,,,

    ReplyDelete
  24. yuksss...biar betul qila..oh..tetibe geli nak minum milo lak

    ReplyDelete
  25. Nuyui...hahaha, nasib baik..kalau tetamu tu terminum dengan cicak? lagi la..:P

    ReplyDelete
  26. Eazy Izzuddin...tak tahu, tiba-tiba

    ReplyDelete
  27. niesz...hahaha, tak mungkin nak minum kan, dah nampak bangkai cicak..eiw

    ReplyDelete
  28. ♥chentatiku♥...heee, semua itu mujur..:)

    ReplyDelete
  29. gewd-gurL perhaps...hahaha minum ler

    ReplyDelete
  30. iva saionji..hahaha tula, nasib baik kan

    ReplyDelete
  31. Lala...hahahaha tula, geli giler aku

    ReplyDelete
  32. pudding pie...cicak amek kesempatan

    ReplyDelete
  33. Nurhadi Zainol...hahaha, baik2 akan ingat :)

    ReplyDelete
  34. Syida Shukor...tak tahu, dia selit masuk kat muncung tu agaknya

    ReplyDelete
  35. HonEyBuNNy...dah tengok, lagi geli ..

    ReplyDelete
  36. MUZAKKIR...hahaha pandai la b ni

    ReplyDelete
  37. Are'Ja_(",)..hahaha boleh jadi ker

    ReplyDelete
  38. abe long...macam best pulak ea..nak try

    ReplyDelete
  39. Fatt Chin Choy...hahaha, geli woo

    ReplyDelete