Wednesday, December 23, 2009

pakcik Peter Callesen

Aku terfikir mahu jadi sekreatif Peter Callesen. Menjadi orang kreatif memang satu anugerah.



Pandai melukis, cipta sesuatu yang jauh tak terfikir oleh orang lain dan bla bla. Ya, aku kagum.



Modal yang beliau guna. Peter ni hanya kertas putih biasa yang kau selalu dok print, buat nota la, conteng-conteng ker.



Ahh sungguh kreatif lelaki yang lebih muda sikit dari ibu, lahir tahun 1967. Boleh digelar pak cik la kan.



Ni antara works yang dia buat, yang aku suka....







......aku percaya, setiap orang ada kebolehan masing-masing.

post signature

45 comments:

  1. smart siut artwork pakcik ni.....salute

    ReplyDelete
  2. mmg hebat la pakcik ni!!!!!
    sush skit la nk cari org yg mmpunyai kelebihan camni..mgkin pakcik ni satu dalm seribu!
    heheh:)

    ReplyDelete
  3. creative btul art work dier..
    aqilah try la reka something mcm dia gak..hehe

    ReplyDelete
  4. eheee..memang nice...kreatif gitu!!

    ReplyDelete
  5. pehhh~~gle mntap keje pk cik tu...huhu
    x mnx sign ke???ngeh2~~~

    ReplyDelete
  6. such an art..
    awesome..

    p/s: follow kamu :]

    ReplyDelete
  7. wow.. uniknye....... kalau buat guna air boleh gak kot.. :P aqilah ... mane fesbuk? :p

    ReplyDelete
  8. da biasa tgk gambor kertas yg kreatif ni...ehehhe

    ReplyDelete
  9. ......aku percaya, setiap orang ada kebolehan masing-masing.

    cuma kita yang tak pernah cari apa yang ada dalam diri sendiri :)

    ReplyDelete
  10. true girl..
    kan best kalo ada kelebihan mcm tu..

    ReplyDelete
  11. simple jer bahan dia
    tp bukan mudah nak buat tu
    kretip2

    ReplyDelete
  12. FaizalSulaiman...kalaula aku macam dia..

    ReplyDelete
  13. KyRa CrysTal PinK ...ehehe, insyaallah

    ReplyDelete
  14. miaishika ..kalau datang malaysia, mintak yg pasti :P

    ReplyDelete
  15. Anis izyan Abd Rahman..jeles sikit

    ReplyDelete
  16. ★Dakjaat™ ☆...dakjaat, dah add :)

    ReplyDelete
  17. Framestone..belum cuba belum tau kan :)

    ReplyDelete
  18. ♥chentatiku♥ ...yup, itu saya,..

    ReplyDelete
  19. sHaH...jom, sama2 try...kenal potensi diri..hee

    ReplyDelete