Saturday, December 19, 2009

meatball idaman tahun ni

Perangai lama datang kembali. Menyampah betul. Perangai yang buat aku rasa tak boleh tahan, mesti mahu.


Mengidam/terlalu ingin !


Walau aku belum disahkan mengandung atau apa, perangai mengidam telah ada kat aku. Lor, kalau aku mengidam benda senang nak dapat ok. Cuba kalau aku tiba-tiba mengidam nak lunch kat antartika? Mahu tak naye.


Kawal kawal. Perlu kawal. Masuk dalam list azam baru.


Kali ni, aku teringin lain sikit.


Kira macam nasib baik senang sikit nak dapat. Aku mengidam nak makan meatball je…tapi bukan dekat sebarang tempat. Aku nak makan meatball dekat IKEA saje. Kalau ada pun kat tempat lain, yang lagi sedap dari dekat IKEA, aku tak nak. Nak kat situ jugak. (mengade)



Tapi…


Dapat makan ! yay ! rasa happy + puas ….lepas ni dah tak makan setahun tak pe KOT. Sebab dah tertunai idaman kali ni. Yeye je ni.


Ni, meatball. Aku amek set 2, ada 10 meatball.

nak makan lagi...


Dah habis makan, ibu tengok gamba yang aku amek. Yang kat atas tuh…


“kenapa ibu tengok macam lain macam je meatball kau ni…
-ve kan fikiran korang.


Terima kasih pada kak yaya, sebab dia yang belanja ! hee aku pergi berempat, kak yaya, shafiq, ibu dan aku…lain kali belanja lagi yer. Lalalala~~~~~


Hey, tengok citer cartoon meatball? best !! tengokla..



Ps : cuti lagi 2 minggu...
post signature

51 comments:

  1. warghhhhhhhhhhhhh..

    nampak sedap sehh..

    mengidam nak makan jugaklah.huhuhu

    p/s--)aku ngah tunggu timing nak gi belasah chesse chickeroni kfc tuh.hahaha.

    ReplyDelete
  2. erk..mmg nmpk pelik cket..nape cam coklat gtu? hangus kah? huhuuu~

    ape? lamenyer lagi cuti..jeles..

    ReplyDelete
  3. ohhh. meatball. tibe2 teringat movie cloudy with the chances of meatballs. :D makanan best, movie pun best!

    ReplyDelete
  4. aku pn teringin gak nak makan meatball tu..
    tp kat kedah tadak IKEA..
    huhuhu

    ReplyDelete
  5. nak rase steak kena la datang rumah =D!!

    ReplyDelete
  6. wahh ,
    mmg t'liur laa .
    :D
    na jgkkk .

    ReplyDelete
  7. hahahha...cite meatball tue memang best..kelakar abess

    ReplyDelete
  8. jauh kemain nk gi mkn meatball..

    ReplyDelete
  9. yeay~~~ecah pnh gak mkn kt ikea tu...
    sdap2
    meatbll x ske sgt
    ecah ske mkn yg aym ngan salmon sos..
    sme karipap~~
    waa~~mmg la shedap~~~ngee
    t leh r blnje ea..hoho

    ReplyDelete
  10. mmeatball? aku ngidam makanan skrg ni.. tu pun susah nk dpt deyh... fulus tarak...haha
    kasihani lah aku

    ReplyDelete
  11. IKEA tu mcm jenama perabot je...
    tak sgka ade jual meatball gak

    ReplyDelete
  12. ermmm..sedap...dh lama tak mkn meetball, kempunan sudah..huuu..
    best la aqilah, impian sudah tertunai..taniah...heee

    ReplyDelete
  13. Tga kebulur ni dia tunjuk gamba makan plak...

    ReplyDelete
  14. nampak sedap neh...
    =D

    btw
    Vote For Me

    http://www.broframestone.com/2009/12/bfundi-bloggers-dengan-broframestone/

    Thanks so much
    hehe
    xD

    ReplyDelete
  15. meatball + strawberi sos... huhuhuh memang sdap.. tapi pakcik makan yang 5 je.. tangki kecik...huhuhuhu

    ReplyDelete
  16. kalau dilot makan dekat situ mesti tak habis..muak la..=)

    http://www.dilahdilot.com/hidup-berani-untuk-gagal-2

    ReplyDelete
  17. IKEA dekat je ngan umah aku...tapi nk pergi malas,sbb xde parking n takde sgt single mamat yg ensem.suma yg pergi bapak budak.tak dpat nk cari jodoh.

    ReplyDelete
  18. kena blejar buat la aqilah..masak kat rumah sendiri

    ReplyDelete
  19. sedap nyer...nk kene majuk dulu la ni br niesz dpt makan..huaaaaa...nape ari ni mcm2 mkanan niesz nampak..

    ReplyDelete
  20. FaizalSulaiman ....hahaha nak makan yang kau makan..:P

    ReplyDelete
  21. et...hahhaa tak hangus...memang macam tuh...:P dah tinggal seminggu

    ReplyDelete
  22. BuLaN iTu aKu ...makan sekali tak pe,..:P

    ReplyDelete
  23. byabya...bila teringin pasti nak ..

    ReplyDelete
  24. miaishika....belanje? tunggu dapat gaji...gegege :P salmon tuh pun sedap !

    ReplyDelete
  25. NurulAmnie...ko ngidam apa? meh aku tunjuk gamba lagi...:P

    ReplyDelete
  26. google...eh..ni time lapa...hee

    ReplyDelete
  27. dilot...rugi ni...bagi qila sikit..:)

    ReplyDelete
  28. I_Hate_Lolipop ...hahaha aku datang nak makan jek

    ReplyDelete
  29. Firo...eh..hee aah ea..jimat sikit..:)

    ReplyDelete
  30. Asyraf Abdul Rahim ...damansara..sebelah curve tu

    ReplyDelete
  31. sedap nyer mkn meat ball.. Kyra suka makan meatball bakar bersama sauce cheese..hehe

    ReplyDelete