Saturday, April 30, 2011

Viva :)

29 April 2011 
Presentation VIVA
Eh, dah habis degree? Kehkeh macam tak percaya. Terasa baru semalam jejak kaki ke Melaka. Dan pada hari pertama aku berangan, macam manakah bila tahun 2011 nanti. Dan sekarang aku di tahun 2011. Macam tak percaya. 

Alhamdullilah. Viva selesai dengan sempurna. Tidak banyak yang perlu diperbetulkan hanya tukar satu perkataan clearing service menjadi cleaning service. 


viva kami mula pukul 3 petang sampai 9 malam. Baiklah begitu lama. Ada 9 orang dan setiap orang diberi masa 30 minit untuk present. 
Cabut undi ! Dan aku orang ke 4. Present pada pukul 6 petang. 

Kami sukarela untuk keluar. Dan Tuan Haji pun memang suruh kami keluar. Jadinya masuk dalam bilik present sorang-sorang depan 2 orang advisor. 

Macam tengah masuk pertandingan apa pulak rasanya. Hahaha. 

Findings aku tidak banyak di tanya sebab ia 3 hypothesis aku telah terjawab dan semua nya mempunyai relationship. Fiuh lega bila tidak ditanya pasal technically regarding SPSS. 

Aku ditanya recommendation. Mereka kata die suka aku punya idea dan dia kata budak marketing perlu penuh idea. Hahaha  

Baikla, aku mahu ucapkan special thanks untuk kawan-kawan yang banyaaaaak sangat membantu. Lin, Syaza, Liyana, Ain, Izan, Tia, Kak Wawa, Ira TERIMA KASIH ! sangat-sangat...





ps: aku dah jadi penganggur la sekarang, kalau ada sesiapa perlukan pekerja, ada ni haa, perempuan, fresh graduate, pengalaman kerja 5 bulan, boleh bekerja secara team work..:P

post signature

5 comments:

  1. seronoknya tak banyak kena betulkan..

    ReplyDelete
  2. cepat2 dah keje eh

    ReplyDelete
  3. tahniah2...

    slmt bekerja lak!

    boleh tgk kat cini untuk website cari keje...

    http://freewebcomic.com/2010/07/laman-web-mencari-kerja-kosong/

    ReplyDelete
  4. alamakkkkkkkkkkkkk!
    fuhh. nasib baik gua banyak tahi lalat.
    patutlah awet muda.
    hehe!

    p/s: jom join ni:
    segment mengenali blogger

    ReplyDelete