Tuesday, April 26, 2011

Biskot Klasik


Ini adalah biskot klasik. Biskot klasik yang sekali makan tak boleh berhenti. Tangan ni macam ada orang tolak-tolak amek lagi  lagi makan lagi lagi lagi dan lagi. Hahaha.

Aku suka biskot klasik.
Tapi dulu tak dapat makan selalu kerana dulu pelajar, duit terhad. Eceh, padahal melantak benda lagi mahal, haha. Biskot ni pulak selalu nak main kilo kilo je dalam plastik pack comel-comel tak ada.

Selalunya harga biskot ni, 7 ringgit untuk setengah kilo.
Berat biskot ni.
Setengah kilo tu ahaaaaai (gaya ala M Daud Kilau) 10 minit lesap ! Hahaha gelojoh kau qila makan.

Kedai pun tengok kedai yang ada. Tak semua kedai wujud biskot klasik ni.


Baikla aku nak sambung makan biskot klasik aku ni ha. Eh ada lagi satu biskot klasik ! yang bulat bulat lepas tu ada gula atas biskot tu bentuk bunga. Pernah makan tak? Hahaha klasik sungguh.

Ok, bye.
Nak sambung buat thesis yang tak siap-siap sambil makan biskot klasik. Gamaknye itulah makanan tengahari aku hari ni.
post signature

8 comments:

  1. biskot best.lekat kat celah gigi:)

    ReplyDelete
  2. inti dia nenas kan?
    aku pun suka

    ReplyDelete
  3. tapi inti dia tu liat semacam je.. lenguh pipi nak ngunyahnya.. nak biskut oreo..hehehe

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. YA ALLAH, ingatkan Aqilah ni modern sgt mcm kwn u yg pergi Jepun tu..

    xtau u pun minat biskut klasik ni...

    sedih sekarang di KL susah nak cari.. kalau nasib baik pun jumpa di Tesco..

    saya ingat lagi mereka jual dlm Tin Biskut...

    ahhhhh kenangan

    ReplyDelete
  6. klasik tapi menawan jiwa....aku pun suke sekut tue

    ReplyDelete
  7. mis aqilah.. sedapnya ... masa akak kecil biskut nihh jadi rebutan ngan adik beradik

    ReplyDelete