Saturday, January 29, 2011

Makan Nakam

Jumaat hari yang menggembirakan. Sebab dapat makan free. Siapa tak suka free tu aneh..haa jadi aku suka free ! aku tak aneh, hee.

Makan makan makan makan makan besar.

Masa dapat free makan sandwich ngan air teh dari gloria jeans tu ada berangan sendirian kan best kalau dapat makan free dari pizza ke kfc ke..

Hehehe demand lebih. Tapi masa tu cuma berangan angan mat jenin je, sekejap je lepastu dah lupa. Tapi jumaat itu, menjadi kenyataan :D

Lepas beli limau dengan kak izan, kak puteri dan bella, masuk ofis hidung terbau pizza. Tengok kat bilik meeting, fuuyooh pizza laa..

limau sebelum diagih-agihkan 5biji sorang !

Duit makan tengahari jimat jumaat tu. Gegege.



Anyway, terima kasih contractor (belanje pizza) & miss wong ( bagi limau) :D

Oh ye, Selamat tahun baru cina Miss Wong !



ps: tapi tak boleh layan ijan la hari-hari dapat makan free :D
post signature

10 comments:

  1. wow lame xmakan pizza.. keh3..

    ReplyDelete
  2. fuhhh . kenduri cm dasyat je . sedap maa pizza tu :D

    ReplyDelete
  3. sedapnye... huhuhu...

    jgn lupe diet :p

    ReplyDelete
  4. Cap Api...hehe tunggu orang belanje la gitu :D

    ReplyDelete
  5. fathiahRAIHANA...kahkah, lelaki pergi sembahyang jumaat, perempuan buat kenduri pizza :D

    ReplyDelete
  6. ~Nani3@InTaN~..hahha kan, tak sedap pun cakap sedap, sebb free !

    ReplyDelete