Monday, February 8, 2010

Fact

Hari ni aku sungguh tidak berada dalam mood gembira. Walhal, masa kerja main-main hanger dengan kawan sekerja. Comel kan. Tak, kalau aku penat, aku lebih suka berdiam saje. Malas nak bercakap. Fact satu tentang aku. 



Hari ni customer ramai membeli jeans. Ada yang beli jeans 5 sekali ! Bukan pattern yang berbeza, pattern yang sama ?! nak buat apa tuh sekali lima. Oh, munkin mereka ada kembar. Tak pun, bontot mereka tajam dan selalu koyak.




Tak kurangnya yang membeli kemeja. Ada tu siap nak baju dekat patung jugak. Puas sudah ku cakap, ada yang baru, eh tak mau… “ saya mahu yang kat patung itu baju”.




Progress diri aku adalah aku sudah mula ingat setiap kod-kod yang ada pada jeans. Jeans je, sebab hari ni banyak beli jeans ma. Hahaha. Baju-baju lain, aku masih memerlukan kertas keras untuk melihat di mana letaknya stok baju tuh.




Kaki sakit. Kalau ada ibu, mesti ibu picitkan. Ni ibu tak de…ibu jauh. Terpaksala picit sendiri sebelum tidur. Fact kedua - manja terlebih, konon-konon. 






Ini cerita 7 februari. Ditaip pada 12 malam selepas balik kerja. Untuk simpanan dan tatapan sendiri, anak-anak yang bakal lahir, dan cucu-cucu sekalian. 
post signature

7 comments:

  1. Karya agung MEMOIR GONDOL kini dipasaran. DAPATKAN SEGERA! CETAKAN TERHAD!

    http://lucadeketiak.blogspot.com/2010/02/dakap-aku-dalam-pelukanmu.html

    ReplyDelete
  2. lepas ni kite letak kusi ogawa yg bole urut2 tu k...

    ReplyDelete
  3. warghhhh...ko wat part time ke qilah??rajin tol ko weh;)

    ReplyDelete
  4. wah...

    baju dan suar ni ikut trend...huhuhu

    ReplyDelete
  5. jangan..hancurkan baju aku...
    aku dengan ain gelak je..
    tak lupa mar..
    macma pelik tengok kau kelam kabut nak jaga tempat kau hehe..
    ada jodoh kitaq jadi rakan selevel..

    ReplyDelete
  6. haha nsb baik dia xckp nk skali dgn patung2 tu haha

    ReplyDelete