Saturday, December 4, 2010

Surprise Saya

2 kali En Jun ni mengejutkan aku. En Jun ni aku tak tau jawatan die ape tapi antara yang tertinggi la sebab die duduk dalam satu bilik sorang. Rasanya die bos bahagian operasi kot? Sebab macam terasa macam tu, haha. Bilik die belakang meje aku.

Kali pertama aku terkejut bila tengah syok-syok buat surat sambil selak-selak file, nak tengok ayat la alamat kadang-kadang sambil nyanyi sikit-sikit, maklumla lagu siti memang dah menjadi satu benda wajib dalam ofis ni. Hahaha kalau tak nak rasa muak dengar lagu siti berulang kali dari pagi sampai petang, kita nyayi la sekali, buat-buat enjoy. Hahaha. Kau Qila memang muka plastic tau.

nah korang boleh karoke kejap :D


Pap ! Meje aku kene ketuk.

Aku toleh kiri, ada tangan kat belah kiri sambil die cakap “qila, kau lapa? Nah biskot, makan ea..” pastu En Jun terus blah jalan ke luar. Hahaha tak ke aneh rasenye, tibe-tibe bagi biskot? Tak sempat aku nak jawab, aku nak atau tak nak. Tapi bagus jugak, aku memang lapar pun masa tu, haha

Kali ke 2 terkejut ni semalam. Aku sibuk ber bye-bye yelah seronok jumaat nak balik rumah, sabtu ahad cuti ! tibe-tibe dia panggil “qila !” tibe-tibe ada orang sedikit jerit .. “aku ada diari, kau nak?”..kakak yang aku berbye-bye tadi muke dah senyum senyum kambing..”boleh juga” die terus bagi pastu blah jalan ke luar. Hahaha



En Jun ni penuh kejutan surprise saya di buatnya.

Apa-apa pun terima kasih :) Rejeki jangan ditolak kan kan. Lain hari bagi la lagi hahaha *gelak jahat.


ps: nak tengok movie ape yer? sabtu ni...
post signature

8 comments: