Wednesday, September 1, 2010

Terima Kasih Cuma


Terima kasih kepada kamu untuk buku Versus, Hlovate. Saya ingat kamu nak bagi pinjam je tapi :D Rasa malu pula bila tadi kamu tanya dah habis baca belum. Masih tersangkut chapt 5. Bukan tak menarik, menarik Cuma…

  1. Ada test pada minggu nak raya ni. Sunguh seksa. Badan je ada dekat Melaka, fikiran ada di Johor. Belajar tak focus sebab mood balik kampung lebih besar. Aih, kenapa kenapa test mesti minggu ni???
  2. Tunggu makcik khadijah telifon untuk kueh raya. Aaaa saya jadi orang tengah jual kueh raya. Berjinak dengan business. Ceh, padahal dah 2 tahun amek cos business. Risau, makcik tak kol, risau tempahan kueh orang tak sampai, risau pegang duit kueh berates-ratus. Kalau hilang, saya terkedu.
  3. Tak boleh focus baca buku kamu sebab dalam kepala asyik terngiang lagu hari raya. Dah 3 hari teringiang-ngiang. Tak de la lagu lain yang terngiang di kepala sekarang selain lagu hari raya. Aaa
  4. Dengan secara tidak disangka kerja part time online saya masuk lagi minggu ni. Cuma customer yang ini agak leceh sikit. Tak ikut peraturan. Naaa cepat-cepat settle boleh la dapat duit sampingan minggu ni. Yes. Eh, Alhamdulillah, syukur.
  5. Sedikit kecewa bila niat saya nak bela rabbit terhalang. Ibu tak bagi bela rabbit kat rumah. Ibu beri alas an tak kukuh. Sedih.  Aaaa suka rabbit. Walau ada kucing, nak juga bela binatang baru. Rabbit rabbit rabbit. Nak rabbit.
  6. Menahan telinga dari orang menangis, meraung, menghentak. Kamu tau siapa. Sangat tidak selesa.


Tak tau bila boleh kembali focus. Lepas raya mungkin ? 
 post signature

10 comments:

  1. relax...awal lagi lolz...study...gudluck for ur test...buat elok2...lagu raya tu tutup dulu..;)

    ReplyDelete
  2. perrghhh qilah

    bz sehhh!!
    hehehe

    apa2 pun slow2 buat keje tu k.jgn ko tak beraya sudah:)

    ps:ko review la citer ni nanti.best tak?

    ReplyDelete
  3. ni mood raya kuat sgt ni..

    xpe pas raya ada lg..

    ReplyDelete
  4. bela rabbit? huhuhuhu

    leh buat arnab panggang nti.... :P

    ReplyDelete
  5. bile nk habis nie ek....

    bro pun xhabis2 bace buku die... bukan xbest tp xde mase nk bace

    Regard,
    BroFramestone Blog
    @ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

    ReplyDelete
  6. aku tau siapakah gerangannya....
    ngeh3..

    ReplyDelete
  7. dgn studynye..dgn kerja part timenye...dgn rayanye....sapa pun tak sempat nak bc novel ye dak

    ReplyDelete
  8. sian .... aku pernah dah bela arnab. hehehe

    ReplyDelete
  9. rabit ucuk! beli hmster a!! hehe

    weh..lpas raya jela ko concentrate.

    hahah.. jahat tul aku provoke org

    ReplyDelete