Saturday, September 25, 2010

Perempuan ni kalau bersolek memang lama, Perempuan ni kalau bergambar memang lama jugak.

Perempuan ni kalau bersolek memang lama.
Perempuan ni kalau bergambar memang lama jugak.

Hahaha

Rumah terbuka campus start pukul 9 pagi, memang jumaat tu rancang nak pergi pukul 10 pagi. Malas nak dengar ucapan la apa-apa lagi ..

Misi berjaya..semua orang siap pukul 10 pagi. Aku, Izan, Syaza ngan Mek.

Pastu kami gatai nak ...








Cuba teka pukul berapa kami pergi rumah terbuka campus ? :D

Baru cek folder, ada lebih kurang 100 gambar depan laptop je. Hahaha..
post signature

9 comments:

  1. tak usah dinyatakan pukul berapa smpai..
    da mmg tau pon..haha

    ReplyDelete
  2. Nur Farah Aqilah sehr hübsch .. wenn die sehen, mein Herz erobert ..

    ReplyDelete
  3. hoho
    mmg perempuan mcm tuh kowt
    hoho

    korunk org yg almost last sampai?
    yer ke??
    cam lmbt sgt je tuh
    hihi

    ReplyDelete
  4. lau ciap...mmg lama....kul 1 kot...ehheheh...xpn pas zuhur....

    ReplyDelete