Thursday, May 20, 2010

Sudoku Moku


Selamat hari khamis J


Masih di dalam mood gembira dan kecewa. Kecewa kerana dah lama tidak berblog. Ini semua gara-gara speed internet yang macam @$#^&^&(& saya bukan mencarut. Tapi aku baca blog orang lain cuma tak tinggalkan komen mahupun kata-kata manis di chabox. Sebab error, kesian, jiwa sakit bila nampak error tuh.

Cuti di panjangkan lagi seminggu ! Yeheee ! Hari ni termasuk cuti yang telah di panjangkan la tuh. Heaven bila lecturer cakap kelas tak de seminggu kemudian merana seminggu sebab kene ganti kelas. Haha padan muka aku eh bukan, bukan salah aku salah dia dia. Kunun tapi aku yang merana.

Aku seperti biasa di rumah tak banyak sangat kerja di lakukan. Selain menonton movie yang aku amek dari Ijan dengan Afiq dengan Tia dan adalah dua tiga movie aku download sendiri itu masa speed internet di puja-puja oleh aku. Sekarang jangan harap nak download, sehari kau tunggu belum tentu habis download 100 mb = 24 jam. Giler.

Aku ada cerita ni :

Love Phobia
Leap Year
Harry Potter (Semua)
Adnan Sempit
Zettai Kareshi
Yasuko To Kenji
Transformer
Thist
Temptaion Of Wolves
Take Off
St Trinians
Speed Scandal
She's On Duty
Scoobydoo
Ret Su
Ponyo
Planet51
My Super Exgirfriend
My Past Ghost Girlfriend
My Husband
Monsters Vs Aliens
Meet The Robinson
Ketika Cinta Bertasbih 1 Dan 2
Kamikaze Girl
Jin Notti
Jenny Juni
I Am Legend
Dragon
Howl Moving Castle
Hannah Moana
Fly Daddy Fly
Baby And Me
Lonh Khong2
Apa Kata Hati
I Litre Of Tears
Princess And The Frog
Bodyguards And Assasin
Case39
Sherlock Holmes
The Treasure Hunter
Law Abiding Citizen
Astro Boy
Nine
Doremifasolatio
G-Force
Retoutille
Shorts
The Ungly Truth
My Name Is Khan
New Moon

dan banyak lagi. Bukan nak berlagak tau, kepada rakan-rakan yang nak cerita ni boleh la bagi ku pendrive ke, hardisk ker dvd ker aku transfer kan kat korang yer J. Simpan sorang-sorang tak best la.

Aku sekarang tengah addict main Sudoku online. Eh ada rumors mengatakan main Sudoku boleh kurus ! betul ker? Haha tak tahu la kesahihan nyer.

Haaa cuba kau selesaikan..wewewewe


Kalau korang bosan-bosan tak tahu nak buat apa, boleh la join aku main sudoku online ni.

SINI SINI untuk ke page dia.

Sebenarnya ada banyak lagi website yang bagi main sudoku secara percuma. Kalau kau type sudoku online kat google, berlambak keluar, pilih je mengikut kata hati. Tapi aku stick dengan yang ini kerana page dia putih melambangkan suci. Hahaha senang aku nak fikir.

Okla, nak sambung main Sudoku.

Tata.
 post signature

27 comments:

  1. aku minat betul sudoku ni..
    =)

    ReplyDelete
  2. hebat!! sebab pandai main sudoku..

    banyak cerita? hardisk mesti gila punya besar kapasiti.. hehe...

    ReplyDelete
  3. maen sudoku kat hp je.ehehehee~

    ReplyDelete
  4. wow byknyer cerita dia..

    betul ke soduku bleh kurus tp xreti main r..

    ReplyDelete
  5. Roronoa Zoro...main yg medium je..:P besar..tak la, dah merah dah pun..danger danger :)

    ReplyDelete
  6. Bestnya cuti..jom kita main sudoku...ehhe

    ReplyDelete
  7. haha, aku pun main yang medium punye. difficult tak pas lagi.

    thnx for the sharing aqilah. :)

    ni movie ko download sumenye ke copy kat member??

    ReplyDelete
  8. bnyk nye cite..best2..ehe..org kate main sudoku ley jauh kan kite dr penyakit pelupa..bgus kan..

    ReplyDelete
  9. niesz...yeke? wah rupenya banyak rumors lah...jom main..:)

    ReplyDelete
  10. patutlaa....
    tgok2 gak blog qila..
    sunyi jek..
    hehe...
    penah men sudoku..leceh nyer!!!
    haha..suka men puzzle dr sudoku...
    gudluck qila...
    n tok kelas ganti fer IM tu skali..
    =)

    ReplyDelete
  11. heee leceh memang tapi puas...:) yeah thanks lin, lin pun..good luck ! im kite tak sama macam im korang...totally different...sedih.

    ReplyDelete
  12. fuyoo~
    bnyak nyerhhh cite besshh uu..
    cane nak bg pendrive nieee??
    heheheh

    ReplyDelete
  13. nak? boleh post...tapi kite letak dalm dvd lah...:)

    ReplyDelete
  14. dulu2 suke main soduko...

    tp musim main soduko dh abis dh kan?

    huhuhuhu...

    nak main baliklah...

    ReplyDelete
  15. byk nyer cite..
    seminggu on x abis tgk ni..
    hehe

    ReplyDelete
  16. E.d.Y betul...kadang2 pening pulak tengok no bnyak2.

    ReplyDelete
  17. penulis cyber...tapi dah habis tengok dah ni..:)

    ReplyDelete
  18. main sudoku boleh kurus ?
    haha , ni yang gigih nak pegy beli buku sudoku ni :D

    ehh , macam mana nak ambik movie kalau tinggal jauh huu

    ReplyDelete
  19. jom la kite main, boleh kurus sesama...hehe

    nak ke? kasi your email, then i will post dvd to you, email me with title okay?

    ReplyDelete
  20. wah bnyk nyer ctr.nk jugak!!tgh bring glr waitin for esult..huhu.

    download kt speed internet tue ker?

    ReplyDelete
  21. fatin...awak nak? email kiter...:) yeah, dulu la 3 bulan lepas, satu hari hari boleh download satu cerita..then setiap download...tapi sejak bulan2 ni speed jadi begitu mengecewakan, amek cerita dari kawan jek...:)

    ReplyDelete
  22. qila buat short coz ke? fuhhh sudoku mmg layan.. kalau g lib tgk paper dah terkoyak 4 segi, ain la punye kj tu. hahahaaaa. tapi dh lame insap. hii

    ReplyDelete