Thursday, October 14, 2010

Jemputan Seminar

Masa hari rabu dapat jemputan ni..kat bawah ni..


kenapa tulis seminar? padahal bukan ada seminar pun, makan tengah hari bersama pengarah, ucapan sikit, bagi hadiah dan balik. Aih, tak faham. 

Masa aku belajar kat U ni, banyak event yang "tajuk" nya tak kena dengan event nya, macam dinner kiteorang dia tulis "majlis penyampaian hadiah" erk ? Padahal 99% adalah dinner dan selebihnya adalah penyampaian hadiah, maka...

Haaa haha ni cuma satu complain je, sejak sejak dah tahun akhir ni makin berani pula nak complain, haha. 

Benda ni majlis pra graduan sebenarnya, free ! tinggal bawak badan dan makan je..yepee nasib baik ala-ala makan cina tak jadi, makanan cina ada seafood, aih tergoda la macam ni. Makanan melayu pun ada, tapi bila dah nampak benda lain boleh terus switch serta merta. 

Since aku tak tau aku sakit apa, tapi bila aku makan seafood, kacang2 sendi-sendi aku mula bengkak+ada benjolan kesakitan yang lama nak baik, aku assume aku ada gout. Bila kawan tanye, "nape tak makan udang tu" .."tak boleh".."kenape"..."gout".."HAH?! qila ada gout? biar betul ?!" sambil buat muka aneh..

Hahaha. Jangan risau kawan, sendi tak akan sakit selagi tak makan seafood dan kacang, aaah nikmat dah di tarik ni.
post signature

9 comments:

  1. kacang dan kekacang termasuk soya mengalakan jerawat !!!

    gout??? u kurang iodin !!

    apa2 pun take care k...

    ReplyDelete
  2. betul tu, mungkin ada significant event tuuu ;p

    ReplyDelete
  3. ruginya xleh makan seafood..xpe...kesihatan lebih penting...

    ReplyDelete
  4. tu alergic seafood tu rasanya.. tp apapun seafood mmg sedap bangat..

    ReplyDelete
  5. Secret Drifter ...haha yeah betul, tapi tak makan tu semua jerawat keluar jugak macam mane...

    thanks !

    ReplyDelete
  6. ish malu, malu sy nak menjawb..hehehe mungkin la..nak hide something la tu, takut event tak lulus bila bagi name aneh2..

    ReplyDelete
  7. black mel..huhu tula...dah la favorite! cit yeah kesihatan lagi penting, tahan2

    ReplyDelete
  8. syah...kamu jangan menjeleskan ...haha

    ReplyDelete