Sunday, October 24, 2010

Habit

Habit 3 tahun lalu.

Masa aku belajar kat Matrik dulu,aku suka kumpul makanan lagi-lagi coklat. Hahaha bila bukak je locker dan laci, haa hamek kau selambak makanan macam tak pernah luak. Aku akan beli coklat setiap hari err tak tau kenapa plus ada orang bagi free hehehe. (tq ldk-ldk)

Pada aku itu kebahagiaan. Hahaha melihat locker penuh makanan aku jadi tak takut la bila tiba-tiba duit makanan habis ker, tak sempat makan kat café ker.

Aneh kan.

Tapi sejak masuk u ni, dah tinggalkan habit lama. Nak ada perubahan, yela asyik simpan makanan je, makan nyer sikit.

Tapi tadi aku perasan..







Err kenapa coklat dari raya hari tu plus coklat dari awal sem masih ada lagi tak makan-makan ?
Aih.Hahaha.



Habit ni sukar diubah,
bukan tak boleh yer.
post signature

10 comments:

  1. nyum3...baru sudah makan cokelat..ehheh

    ReplyDelete
  2. header ko gi masuk hutan mana qilah?hehehe

    ReplyDelete
  3. hahaha faizal, ni kat gunung ape ntah kat cameroon

    ReplyDelete
  4. ajak sy jd romate, kompem abis

    ReplyDelete
  5. kalau dah habit tu memang susah nak ubah..hehe

    ReplyDelete
  6. hyeee~~~
    sy blogger bru..
    free2 nnti singgah blog sy k~

    ReplyDelete