Monday, February 28, 2011

Kalau Ada Bau, Dian-Diam je..

Lampu bilik, ruang tamu, dapur, bilik air semua dah selamat ditutup. Kalau tak tutup membazir, jadi tutupla. Gelap menemani aku. Bukan la gelap gelita, cahaya laptop ni menyinari malap-malap.

Macam biasa, aku memang selalu tidur lewat sikit. Belajar, hehehe. Tipu, ber online la kerja aku. Klik sana klik sini, baca sini, baca situ. Tengok gambar sana, tengok gambar sini.

Eeerrk terklik gambar tak sepatutnya aku tengok. Ces, dah la sorang je berjaga, malap pulak tu. Ewww gelimat aku sendirian tengok gambar tu.

Selang beberapa minit. Eh bau ni? Tak mungkin la, baru tengok gambar dah ada bau? Terus teringat kawan aku pernah cakap, kalau ada bau bau ni bila kita sorang-sorang jangan tegur, takut takut .... Baikla aku diam je tak jadi nak peramah.


Tapi ?! 


Urrgggh mana boleh tahan beb ! Bau dia makin lama makin menusuk. Kembang kuncup hidung aku nak menahan. Kawan aku pernah cakap juga, kalau bau dia kuat. dekat dengan kita maksudnya benda tu jauh. Maknanya ni jauhla.

Nak je aku keluar rumah, tengok apa punya bau la ni. Hati macam berani, sekali tengok jam, eh dah pukul 12 la. Tak jadi. Duduk diam-diam.

Segera offline. Shutdown laptop. Tarik selimut sampai hidung tidur. Besok je la aku tengok.

Dalam hati dah menyumpah-yumpah






Siap kau kucing. Aku baru lepas tengok tahi, terus kau membuang tahi yer, shit bau dia sangat tidak terkata. Cis, Terganggu konsentrasi ber online. 


post signature

9 comments:

  1. haha..dia bagi peneman le tu..hehe

    ReplyDelete
  2. hahah.. betul tu.. org slalu ckp macam tu tapi bau tahi kucing mmg berbeza..

    ReplyDelete
  3. hahahahahha

    qilah qilah

    ko suka bagi suspens:)

    ReplyDelete
  4. wakakaka..taik kucing rupenye..

    ReplyDelete
  5. teringat time kat gadong dulu..huhu
    seram!

    ReplyDelete
  6. kucing comel, tetapi mengeluarkan bau? huhuhu :p

    ReplyDelete
  7. alaa ingtkan cite seram ape la tadi . hahaha .

    ReplyDelete
  8. haha taik kuceng rupanya....adeh...

    - Fitrihadi.com -

    ReplyDelete