Monday, August 23, 2010

Soldier Kalah Lagu Raya

Masa pergi dataran pahlawan, lagu raya kuat terpasang. Wow, jalan kat kaki lima dia je pun dah boleh dengar lagu raya. Aaa pertengahan puasa la katakan.

Masa dalam surau pun sama. Dah ada orang buat ringtone raya dah. Ai ai ai, tak sabar gamaknya. Hahaha

Ok la. Aku cuma nak cakap, aku jatuh cinta dengan lagu ni. Soldier, Bunkface ! Wehee, kalah lagu raya. Dengar ulang-ulang pun masih suka.

:D senyum lebar-lebar. Dengarla..



ps: banyak banyak lagu raya, aku tetap suka lagu ni "kuih dan muih beraneka macam lalalala pakcik dan makcik asyik bersembang lalala duit raya lupa nak diberi.." ala yang anuar zain dengan elina tu, aaa aku lupe tajuk dia. 
post signature

4 comments:

  1. baru pertengahan puasa, kot;P

    aku pernah mengalami keadaan bilamana dgr lagu raya terus rasa nak termuntah.hahahahaha

    ReplyDelete
  2. nice...rasa2 2nd time dgr kot..

    ReplyDelete
  3. lagu raya paling best
    m nasir kot ...


    >>___<<


    bunkface ... layannn

    ReplyDelete