Wednesday, June 29, 2011

Pandang Laut Kan Tenang

The place that we (Izan and me) went last weekend. 
Saja nak tunjuk kat Izan dan sekarang nak tunjuk kat kamu yang tengah baca blog, ini salah satu tempat yang aku suka pergi. Hahaha berlagak la pulak. 

Baiklah. Tak ada ruginya pergi sini sebab tempat ni sungguh tenang. Pandang laut kan tenang, setenang air di laut jangan di sangka tiada buaya. Eh, tiba-tiba saja hah ! 
 Boleh berbasikal, bayar je..untuk penjimatan optimum, bawakla basikat sendiri..
 Main layang-layang pun boleh, angin agak kuat kat sini
Bot bot bot *macam bunyi kentut pulak, cuba cakap lelaju :P
Dan boleh lihat matahari terbenam, subahanallah cantik nya.

Kalau korang ada di Jb, jangan lupa singah di Teluk Danga, bahagian belakang ea..tak rugi :)

ps: Samsung Galaxy SII ni smart la..

post signature

7 comments:

  1. tenangkan dapat tengok laut.. rasa macam masalah tu hilang ikot ombak pegi.. huhu..

    ReplyDelete
  2. kalau aku singgah situ nak berbasikal lah

    ReplyDelete
  3. teluk danga? johor ke? laut... rumah kat kampung dekat jer ngn laut. hari2 buat BBQ.. pastu mak tepon..

    "MANA SOSEJ MAK BELI TADIK!?"

    terus off tepon n tak berani balik rumah. hahahahaha ! adoi.. :P

    ReplyDelete
  4. tak pnh smpai johor...


    sapa la nk jmput kita p sana kan..kan

    ReplyDelete