Thursday, March 10, 2011

Aku Dan Dato' Siti ?

6/3/2011
Road Tour Simplysiti

Baikla baikla, bila tengok gambar ni terus teringat lagu Black, Sofea Jane? eh, engkau Aqilah..aaah biarlah rahsia kenapa Kahkah.
Tiada berebut-rebut berpusu-pusu nak jumpa Dato' Siti ni, sebab sebab biarlah rahsia. Hahaha tidakla, Datuk Siti singgah di ofis sebelum ke booth Simplysiti di Angsana.
Ramai sungguh yang eskot. Dan ramai juga yang memerhati. Masa ni Dato' Siti masuk ke ofis. Dengar cerita, sebelum datang, tujuan utama datang ofis untuk berehat rehat. Tetapi aku tengok, tak ada pun rehat. Hahaha sibuk melayan kerenah orang nak ambil gambar. 
Akur. Aku la tu tergolong. 
Majority panggil dia Dato' Siti, tapi masa hari tu, aku terpanggil "kak siti, hi" - senyum sampai telinga. Dan Siti jawab, hi. Terus terbayang gila bayang. 
Dan terus dapat bergambar...
Macam photoshop pun ada bila aku tengok berkali-kali. Kan? kan? 
Baikla, inilah tujuan utama Dato' Siti datang..product nye. For those yang berbelanje RM100 barangan Simplysiti boleh berpeluk cium berkaunseling berborak di atas mini stage ni.
Aku tidak perlula, kahkah nada berlagak.
Orang begitu sumperk ! Fiuh.
Gambar terakhir di mini stage, kan dah kata tidak perlu berbelaja RM100 pun dapat bergambar. Ngeeeh. 

Ok dah. Bye. Nice memory..



Ps : sumperk = penuh sesak
post signature

8 comments:

  1. bestnye jmpe siti...kim slm..hehe

    ReplyDelete
  2. adakah ct yang tinggi...atau ko yang xcukup tinggi...hehehehe..

    jangan marah ye...

    ReplyDelete
  3. eh ade gmbat tu!..weee

    ReplyDelete
  4. waahh sronoknye dpt jumpe siti..hehe..jeLes wa ;p

    ReplyDelete
  5. qi,siti dtg jusco,tp ak wat s0mb0ng..sbb..sbb..biarlah rahsia..haha!

    ReplyDelete
  6. syok nya dapat jmpe datuk siti. hihi. cantik la dia.


    :D

    ReplyDelete