Saturday, February 13, 2016

Hi 2016

Hi
i am back in 2016. Hopefully tahun ni akan menjadi lebih rajin mengupdate (i wish)

Madiha birth story part 2 masih belum di buat. And to be frank, aku hampir lupa rasa sakit bersalin tu macam mana *krikrik

well, 2015. ye tahun lepas, tahun yang agak tough for us husband n wife. Paling terkesan adalah...hurm aku dah lupa lagi. Sejak lepas beranak ni, macam lupa-lupa selalu..mungkin urat dah putus banyak. Haha

Malas la nak ingat apa terjadi 2015. Eh tapi, aku nak welcome new family member untuk blog ni. Hehehe

NUR MADIHA
Lahir pada 2/11/2015 (macam tak percaya aku dah ada anak)

Jadi Madiha, awak boleh baca semua yang ada dalam blog ni dan ada beberapa post ditujukan untuk awak even awak masih belum wujud. (aku pun tak kawen lagi masa tu)



Baby cheeky. Geram betul.

3bulan
Berat: 6.2kg
Tinggi: 62cm

ok dah. Bye, till the next post (yang aku tak tahu la bila)

Assalamualaikum.