Wednesday, January 25, 2012

Secret World of Arriety

Ini adalah karya dari Studio Gibli yang terbaru aku tengok. Eh, terbaru ke haha taktak aku tengok cerita ni tahun lepas dalam bulan 8 ke 9. Kira baru jugak la kan =p
Karya dari Studio Gibli, sekali pandang pun dah tau. *dari pandangan aku
Tengok lukisan dia, penggunaan warna? dalam movie ni dan paling yang boleh tau dia akan gunakan muzik instrumental.
Dari segi jalan cerita, kebiasaan   Studio Gibli  ini memang different from others. Sesuatu yang tak pernah kita bayangkan, imiginasi. *faham tak apa yang aku cuba cakap? aaa aku takpeduli, fahamkan je =p
Naa bukan tu aku nak cakap. Aku nak cakap, cerita ni best, ok dah. Bye.
/
/
/
Sambung balik..
Ni trailer dia.                               


Will be in theater on 17th February (US), tak taula Malaysia amek ke tidak tapi under Disney maka dari bahasa Jepun ke Bahasa Inggeris la :)

Sinopsis? *google sendiri? :D
Hint : Arriety adalah nama salah satu watak dia.

Happy watching.
o_0
Boleh download di ganool.com


Ps: Mungkin aku sedang berkursus sekarang.




3 comments: